Нові BMW i8 Roadster та BMW i8 Coupe

Кoнцeрн BMW Group прeдстaвляє нoві BMW i8 Roadster і BMW i8 Coupe — рeвoлюційні мoдeлі з гібриднoю силoвoю устaнoвкoю з тexнoлoгією plug-in. Нa нoвинкax дeбютує вдoскoнaлeний привід BMW eDrive, який дoзвoляє здійснювaти більш тривaлі пoїздки виключнo нa eлeктричній тязі. Світoвa прeм'єрa BMW i8 Roadster відбудeться нa Міжнaрoднoму aвтoсaлoні в Лoс-Aнджeлeсі, a стaрт прoдaжів зaплaнoвaний нa вeсну 2018 рoку.

Спoрткaр мaйбутньoгo — тeпeр в двox вaріaнтax кузoвa. Кoнцeрн BMW Group прeдстaвляє нoві BMW i8 Рoдстeр і BMW i8 Купe — рeвoлюційні мoдeлі з гібриднoю силoвoю устaнoвкoю з тexнoлoгією plug-in. Нa нoвинкax дeбютує вдoскoнaлeний привід BMW eDrive, який дoзвoляє здійснювaти більш тривaлі пoїздки виключнo на електричній тязі. Світова прем'єра BMW i8 Roadster відбудеться на Міжнародному автосалоні в Лос-Анджелесі, а старт продажів запланований на весну 2018 року.

Чергова сторінка в історії успіху моделі BMW i8: разом з оновленою версією чотиримісного купе — гібридного спорткара, що найкраще продається в світі з моменту його запуску у 2014 році — BMW Group представляє новітній родстер BMW i8. Двомісна модель з електрокерованим відкидним верхом дарує неповторне відчуття свободи, поєднуючи у собі динаміку спорткара та екологічність гібридного автомобіля. Новий BMW i8 Родстер — практично безшумний автомобіль з мінімальними викидами CO2, який зберігає чистоту навколишнього повітря для ще більшого задоволення від поїздок з відкритим верхом.

BMW i8 Купе і BMW i8 Родстер сконструйовані відповідно до концепції LifeDrive, що включає алюмінієве шасі і пасажирський салон з посиленого вуглецевими волокнами пластика (CFRP). Удосконалена технологія приводу BMW eDrive, використовувана в обох моделях, включає в себе високовольтну батарею із збільшеною ємністю і великим запасом енергії, а також більш потужний електродвигун. У результаті були покращені динамічні показники, а також збільшені запас ходу і тривалість руху виключно за рахунок електричної тяги.

Елегантні пропорції BMW i8 Купе і BMW i8 Родстер формують яскравий образ сучасних спортивних автомобілів. Кожен з них по-своєму унікальний: BMW i8 Купе — це спорткар з посадковою формулой? 2 + 2, в той час як BMW i8 Родстер створений для двох і забезпечує задоволення за кермом з відкритим верхом. Ефектні емблеми у вигляді написів «Coupe» і «Roadster» прикрашають задні стійки кожної з новинок. Палітра забарвлень кузова поповнилася новими варіантами — Мідний металік та BMW Individual Сірий Доннингтон.

Емоційний дизайн і унікальний характер.

BMW i8 Родстер являє собою втілення дизайнерської концепції BMW i в новому форматі автомобіля з його характерними індивідуальними рисами, які додають моделі елегантності та емоційності. М'який дах створює візуальне відчуття легкості і доповнює стрімкий силует новинки з низьким центром ваги. Динамічна клиноподібна форма кузова особливо виграшно виглядає в профіль.

Складний дах BMW i8 Roadster повністю ховається у відсік у задній частині автомобіля. Унікальний механізм дозволяє компактно скласти м'який верх у перпендикулярне положення, утворюючи позаду сидінь додатковий багажний простір у 100 літрів.

Повністю електричний дах безшумно відкривається і закривається за 15 секунд навіть при русі на швидкостях до 50 км / ч. При відкиданні даху заднє скло піднімається приблизно на 30 міліметрів, щоб захистити водія і пасажира від вітру.

Інноваційна полегшена конструкція родстера.

Конструктивні рішення щодо зменшення маси автомобіля, що застосовуються на інших автомобілях BMW i, були адаптовані відповідно до особливостей BMW i8 Родстер. Двомісний родстер відрізняється новими карбоновими дверима типу «крило чайки» з алюмінієвим зовнішнім каркасом і без рамок для бічних вікон. При цьому рамка лобового скла повністю виконана з вуглепластика. Цей ультраміцний високотехнологічний матеріал створює виняткову жорсткість конструкції і забезпечує максимальний захист пасажирів при перекиданні.

Карбон також використовується при виготовленні порогів з більш міцними поперечними підсилювачами. Додаткові силові елементи на передній і задній осях допомагають збільшити жорсткість кузова. Маса нового BMW i8 Родстер без пасажирів і вантажу становить 1 595 кілограмів, що всього на 60 кілограмів більше, ніж у BMW i8 в версії Купе. Це вражаюче низький показник для автомобіля з відкритим верхом.

Оптимізована технологія BMW eDrive: більше потужності, збільшений запасу ходу і поліпшена система електроприводу.

Завдяки постійному вдосконаленню технології BMW eDrive і програми інтелектуального управління енергією, нові BMW i8 Купе і BMW i8 Родстер допускають ще більше сценаріїв руху виключно на електричній тязі. На цьому наголошує інноваційний образ BMW i8 Купе і гарантує незабутнє задоволення від поїздки з відкритим верхом в BMW i8 Родстер — безшумної і без шкідливих викидів.

В основі вражаючих характеристик нових моделей лежить оновлена версія літій-іонного акумулятора, розробленого для BMW i8. Високовольтний блок розташований по центру автомобілів в основі кузова. Ємність осередків збільшена з 20 до 34 А • год, а загальний запас енергії виріс з 7,1 до 11,6 кВт⋅ч (нетто: 9,4 кВт⋅ч). Конфігурація осередків дозволяє збільшити віддачу на 9 кВт / 12 к.с., яка в пікових режимах становить 105 кВт / 143 к.с. Таким чином, автомобіль може здійснювати ще більш динамічні спринти виключно за рахунок електроенергії.

У стандартному режимі кермування нові BMW i8 Купе і BMW i8 Родстер можуть пересуватися виключно за рахунок електродвигуна на швидкості до 105 км / год, що на 35 км / год швидше, ніж у першої моделі i8. Двигун внутрішнього згоряння приводиться в дію тільки на більш високих швидкостях або у випадках, коли водій сильно натискає на педаль акселератора. У спокійному режимі кермування бензиновий двигун активується набагато рідше, ніж раніше. При включенні режиму eDrive обидві моделі можуть розвивати швидкість до 120 км / ч виключно за рахунок електроенергії. У випробуваннях по циклу NEDC BMW i8 Купе вдалося досягти пробігу у 55 км * на одній електротязі, а новий BMW i8 Родстер Roadster продемонстрував показник у 53 км *.

Менше шкідливих викидів завдяки новому ДВС.

Двигун внутрішнього згоряння для нових BMW i8 Coupe і BMW i8 Roadster також був оптимізований. Трициліндровий мотор при 1,5 літрах робочого об'єму демонструє максимальну потужність у 170 кВт / 231 к.с. і максимальний крутний момент 320 Н • м. Під час роботи він виробляє ще більш спортивний звук вихлопу. Новинки оснащені фільтром сажі, який вловлює тверді частинки, що містяться в вихлопних газах, і тим самим знижує обсяг шкідливих викидів.

Сумарна віддача системи, яка складається з діючих у тандемі електромотора і ДВС, тепер становить 275 кВт / 374 к.с. Новий BMW i8 Купе прискорюється від до 100 км / год за 4,4 секунди, а новий BMW i8 Родстер — за 4,6 секунди. Максимальна швидкість обох моделей обмежена відміткою 250 км / ч. Споживання палива у комбінованому циклі, розрахована за методикою випробувальних тестів ЄС для плагін-гібридних транспортних засобів, становить 1,9 л / 100 км * для BMW i8 Купе і 2,1 л / 100 км * для BMW i8 Родстер. Споживання енергії становить 14,0 кВт⋅ч і 14,5 кВт⋅ч на 100 кілометрів * відповідно. Рівень викидів CO2 — 42 грами на кілометр * для BMW i8 Купе і 46 грамів на кілометр * для BMW i8 Родстер.

Повнопривідний гібридний автомобіль з точно налаштованим шасі.

Потужність електродвигуна передається на передні колеса, а бензинового двигуна — на задні. Це формує гармонійну гібридну систему повного приводу, повністю контрольовану інтелектуальною системою управління енергії автомобіля. У гібридному режимі електродвигун допомагає основному двигуну у випадках, коли водій прискорюється особливо інтенсивно. Він також здатний рекуперувати енергію і перенаправляти її на високовольтну батарею при русі накатом і гальмуванні. Крім того, високовольтний стартер-генератор бензинового двигуна може додатково накопичувати електроенергію, тим самим забезпечуючи достатній рівень потужності для електроприводу в нових BMW i8 Купе і BMW i8 Родстер.

Якщо в навігаційній системі активована функція прокладання маршруту, інтелектуальне управління енергією забезпечує максимально ефективне використання електродвигуна. Система аналізує маршрут і вибудовує оптимальний режим руху за рахунок однієї лише електроенергії, особливо на низькошвидкісних відрізках подорожі.

Особливі налаштування геометрії і жорсткості демпфірування підвіски, спеціально підібрані характеристики рульового управління, більш точна стабілізації крену і цілеспрямована зміна параметрів DSC в сукупності наділяють новий BMW i8 Родстер зразковою керованістю. Система динамічного зміни жорсткості амортизаторів Dynamic Damper Control включена в базове устаткування обох моделей. Стандартні 20-дюймові легкосплавні диски, встановлені на новий BMW i8 Ростер, відрізняються полегшеною конструкцією. Кожен з них важить на один кілограм менше, ніж найлегші колеса, які пропонували раніше для BMW i8.

Ексклюзивне обладнання з інноваційним стилем.

Нові BMW i8 Купе і BMW i8 Родстер у стандартній комплектації пропонуються з обробкою інтер'єру Carpo. У варіанті купе салон повністю оброблений натуральною шкірою кольору Слонова кістка, а в варіанті родстер — поєднанням шкіри кольорів Слонова кістка / Чорний. Як опція пропонується внутрішнє оздоблення в стилі Halo, а також нова у стилі Accaro, що поєднує кольори Amido / E-Copper. Стандартна комплектація також включає в себе мультифункціональне шкіряне спортивне рульове колесо з підрульовими пелюстками, сидіння з електрорегулюванням і підігрівом, багатофункціональний дисплей, асистент кермування і навігаційну систему Professional. Головне меню представлено у вигляді горизонтально розташованих інтерактивних іконок, а управління можна здійснювати за допомогою тач-дисплея.

В якості додаткового обладнання пропонується спеціальний проекційний дисплей і не осліплюють фари BMW Laserlight з системою BMW Selective Beam.

Завжди на зв'язку: ConnectedDrive.

Сервіси ConnectedDrive також включені у стандартну комплектацію і забезпечують доступ до різної інформації у реальному часі, наприклад, про ситуацію на дорогах, а також доступ до пошти і новин. Крім цього, обидві новинки мають підготовку до Apple CarPlay, що забезпечує зручне і безпечне використання функцій iPhone, а для родстера також доступна телефонія з можливістю бездротової зарядки. Крім того, пропонується функція Консьєрж-сервіс.

Інтерактивний ключ BMW Display Key.

Інтерактивний ключ BMW Display Key дозволяє перевірити статус автомобіля в будь-який час. На його тач-дисплеї діагоналлю 2,2 "відображаються основні відомості про стан автомобіля, такі як залишок палива і рівень заряду батареї, запас ходу, а також сервісні рекомендації. За допомогою BMW Display Key також можна дистанційно керувати центральним замком і відкривати або закривати вікна. А через додаток BMW i Remote найважливіша інформація про статус автомобіля — наприклад, заряд батареї і запас ходу — буде доступна прямо на екрані мобільного пристрою (смартфон або смартчаси).

Електрична мобільність без обмежень.

Численні продукти і сервіси, пропоновані як частина програми 360 ° ELECTRIC, допомагають зробити електромобільні нових BMW i8 Купе і BMW i8 Родстер зручною і практичною у повсякденному житті. З зарядним кабелем Mode 2 можна зарядити високовольтний акумулятор від стандартної домашньої розетки за чотири з половиною години. Зарядка автомобіля за допомогою BMW i Wallbox потужністю до 3,6 кВт дає можливість повністю зарядити батарею менш ніж за три години.











































Показать еще
(35)

* Витрата палива, викиди CO2, споживання електроенергії і ефективний пробіг при повністю заряджених батареях розраховані згідно Європейського законодавства (ЄС) 7152007. Дані попередні і відносяться до автомобілів у базових версіях, доступних для покупки в Німеччині.

Автосалон Автосервіс Альянс. Офіційний дилер BMW в Україні

Адреса: м. Кременчук, проїзд 40 років ДАІ, 1

Тел.: (0536) 77-08-11

Часи роботи: 9.00-18.00 (сб. 9.00-18.00, вс. выходной)

E-mail: kononov@bmw-ukraine.com

WEB: bmw-ukraine.com

Перейти на сторінку автосалону>>

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.