Xмeльницький, Прoспeкт Миру, 101/2 м.
Пeрeйти нa сaйт aвтoсaлoну
Мaркa Renault зaлишaється нeзмінним лідeрoм ринку кoмeрційнoгo трaнспoрту в Єврoпі 18 рoків пoспіль. Нeзвaжaючи нa пaдіння рoсійськoгo і брaзильськoгo ринків пoлoжeння Групи нa світoвoму рівні нeзміннe. Успіx нoвиx прoдуктів в 2015 р., числeнні зaплaнoвaні зaпуски тa розвиток діяльності Групи поза межами Європи підтверджують мету щодо зростання на 2016 рік. У 2015 році обсяг продажів Групи зріс на 3,3%, поставивши новий рекорд в 2 801 592 автомобіля. НОВЕ ЗРОСТАННЯ СВІТОВИХ ПРОДАЖІВ В Європі за рахунок триваючого зростання обсягу продажів частка ринку для Групи в цьому році перевищила 10%.
— прискорення зростання своїх продажів у світі,
В 2015 р. ОБСЯГ ПРОДАЖІВ RENAULT ЗРОСТАЄ ТРЕТІЙ РІК ПОСПІЛЬ обсяг продажів легкових автомобілів та комерційного транспорту (ЛА + КТ) групи Renault на світовому рівні знову виріс на 3,3% до 2,8 млн. автомобілів на тлі зростання ринку на 1,6%.
Група, як і раніше користується перевагою, що дає швидкий розвиток європейськомуавтомобільному ринку (+ 9,4%), де обсяг її продажів виріс на 10,2% до 1 613 499 автомобілів (10,1% частки ринку). Відтепер частка Групи на світовому ринку становить 3,2%. Renault тут є лідером ринку електромобілів і 18ий рік поспіль очолює ринок комерційного транспорту. "2015 р. Третій рік зростання поспіль дозволив Групі домогтися безпрецедентного показника обсягу продажів. УСПІХ В ЄВРОПІ ЗАВДЯКИ НОВИМ ПРОДУКТАМ Марка Renault зберігає позиції першої французької автомобільної марки у світі, а Dacia встановлює новий рекорд продажів. Поза Європою, незважаючи на економічну кризу в Росії і Латинській Америці, Група змагається за результат і демонструє приріст частки ринку в регіоні Африка, Середній Схід, Індія і в регіоні Євразія. Незважаючи на раніше суперечливу економічну ситуацію від регіону до регіону, наше зростання неухильне і підтверджує вірність стратегії географічної диверсифікації, прийнятої кілька років тому", — підкреслює Тьєрі Коскас, комерційний директор Групи. став ще одним роком зростання продажів групи Renault, ми знову встановлюємо рекорд.
Групі належить більше третини ринку Північної Африки. Зростання в більшості країн регіону дозволив компенсувати наслідки економічної кризи в Росії, де ринок впав більш ніж на 35%, а продажі групи Renault скоротилися на 38,1%. Частка ринку Групи досягла 38,2% (+1,2 пунктів). В Американському регіоні (355 151 автомобіль, зниження на 14,8%) Група долає економічні труднощі, з часткою ринку в 6,3% (-0,1 пунктів). В Алжирі місцеве виробництво Symbol в Орані дозволило досягти істотного (+8,7 пунктів) зростання частки ринку до рекордних 35,6%. Незважаючи на суперечливу економічну ситуацію в різних країнах і регіонах групі Renault вдається не тільки стабілізувати, а й зміцнити своє становище поза Європою. У регіоні Африка, Середній Схід, Індія продажі Групи зросли майже на 17%, а частка ринку склала 4,5% (+0,7 пунктів). В Євразії частка ринку Групи зросла на 1,6 пунктів до 11,9%, зокрема завдяки динаміці зростання в Туреччині (+ 21,7%), де встановлено новий рекорд продажів. У Бразилії, другий за значенням ринок для Групи, частка ринку збільшилася на 0,2 пунктів і досягла небаченого раніше рівня в 7,3% на тлі скорочення ринку на 25,5%. В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, в Кореї, на першому за значенням для Групи місцевому ринку, рівень продажів стабілізувався після значного зростання в 2014 р. В Індії, де зростання обсягу продажів марки склало 20,1%, Renault залишається першою європейською маркою автомобілів. У Марокко, де Dacia і Renault є, відповідно, першою та другоюмарками, продажі виросли на 11,5%. КОМЕРЦІЙНІ ПЕРСПЕКТИВИ RENAULT НА 2016 РІК У Китаї пріоритет в 2015 р. Пікап Duster Oroch, продажі якого йдуть протягом усього кінця року, зайняв вже друге місце у своєму сегменті в Бразилії. В рамках політики збереження прибутку показник частки ринку залишається практично стабільним на рівні 7,5%. Нарощування присутності Renault в даному сегменті має відповідати загальному зростанню регіону в найближчі місяці. В Єгипті, на другому ринку Африки, продажі Групи збільшилися на 73,8%, а частка ринку дорівнює 7,5% (+ 3,4 пунктів). В Аргентині Група утримує падіння рівня продажів на рівні -6,5% завдяки успіхам, відзначеним в останньому кварталі, з часткою ринку 14,7% (12,7% за весь рік). У Колумбії Renault рішуче покращує свої позиції, досягши частки ринку в 18,6% (+2 пунктів.
— зміцнення позицій марки Renault в Європі,
RENAULT ЗБЕРІГАЄ СТІЙКУ ПОЗИЦІЮ ПОЗА ЄВРОПОЮ У Франції Renault зміцнює своє становище автомобільної марки номер один, а Clio залишається автомобілем, що найбільше продається на ринку. На ринку комерційного транспорту марка Renault утримує позиції лідера 18-ий рік поспіль. Вже продано 49 016 автомобілів Kadjar. Продажі Нового Espace склали 20 930 одиниць, тобто в 3 рази більше, ніж у попередньої версії в 2014 р. Продано 269 203 автомобіля (+ 16,9%), частка ринку виросла на 0,7 пунктів. Модель Clio лишається автомобілем, що продається найбільше в Європі у всіх сегментах. Група нарощує обсяги продажів у всіх країнах регіону, зокрема, демонструючи чудові результати в Іспанії (+ 22,3%), Великобританії (+ 17,7%) та Італії (+ 18%) з рекордною часткою ринку в 9,1%. Через десять років після свого дебюту в Європі марка Dacia відзначає в 2015 р. В Європі частка ринку легкових автомобілів та комерційного транспорту групи Renault за рахунок зростання обсягу продажів на 10,2% (1613499 автомобілів) піднімається до 10,1%. Підтверджується успіх запусків 2015 року. новезростання продажів (+ 3,6%), встановлюючи рекорд в 374 458 проданих автомобілів. її приріст став найбільш значним. Clio, Captur, Twingo і Espace є лідерами своїх сегментів. Представники комерційного транспорту Trafic, Master і Kangoo також очолюють кожен свій сегмент. Продажі Групи значно зросли (+ 49%) до 23 086 автомобілів (без Twizy). — 7,6%, в 2013 р. — 7,4%). На ринку легкових автомобілів Renault (+ 11,1% або 969 508 автомобілів) утримує положення лідера сегменту міських автомобілів завдяки стійкому успіху Clio і Captur, що є також лідером свого сегменту з обсягом продажів в 194 703 автомобіля (23,7% сегмента). При обсязі продажів у розмірі 1 238 711 автомобілів (+ 12,3%) частка ринку досягла 7,8% (в 2014 р. Марка Renault відзначає ще один рік зростання — в 2015 р.
"Спираючись на динаміку комерційного розвитку трьох останніх років, на серйозне оновлення комерційної пропозиції в 2015 і 2016 рр., на розвиток продажів в Індії та Китаї, наше зростання прискориться в 2016 р. Офіційний дилер Renault в Хмельницькій області ТОВ «Торговий дім «Фаворит Авто» — поступальну динаміку в кожному з п'яти регіонів.
10.00-15.00) Працюємо: з 9.00 до 18.00 (сб. 9.00-15.00, нд.
Тел.: (0382) 717-517
Очікуване зростання європейського ринку складає 2%, на ці ж 2% ймовірно виросте ринок Франції. на 1-2%. У цьому контексті, спираючись на насичений план запусків на рік, на зростання продажів в Індії і на нові успіхи в Китаї, група Renault планує: світовий ринок повинен зрости в порівнянні з 2015 р. Навпаки, в Китаї (від +4 до 5%) та Індії (+ 8%) передбачається збереження позитивної динаміки. Поза Європи очікується продовження спаду бразильського та російського ринків, відповідно на 6% і 12%. В 2016 р.
Опубликовано 25 января, 2016 автором adminGWP
Комерційні результати групи RENAULT в світі за 2015 рік
В рубрике Автоновости