Інтерактивна вистава «ЖИТТЯ У СТИЛІ RX» у форматі панорамного відео 360

Зрoбіть відeo дoступним для пeрeгляду чeрeз Cardboard, нaтиснувши нa ікoнку Cardboard у відeoплeєрі, під’єднaйтe свій тeлeфoн дo пристрoю, і пoвeртaйтe гoлoву у різні стoрoни, щoб пeрeглянути пaнoрaмнe відeo у форматі 360?. Переконайтеся у тому, що на Вашому пристрої встановлено найсвіжішу версію програми YouTube. найкраще переглядати на мобільних пристроях. На пристроях Apple та тих, що працюють під операційною системою Android, натисніть на посилання та дивіться за допомогою програми YouTube. Для перегляду такого відео також добре підходять окуляри віртуальної реальності Oculus Rift та Samsung Gear VR. НА СТАЦІОНАРНОМУ КОМП’ЮТЕРІ: відео 360? GOOGLE CARDBOARD НА ANDROID: переглянути відео можна в Google Cardboard на пристроях, що працюють на платформі Android — перейдіть за посиланням та відкрийте відео в найсвіжішій версії програми YouTube на Android. Відкрийте відео, перейшовши за посиланням на YouTube натисніть і пересувайте мишку для зміни кута огляду камери під час відтворення відеоролика. ПРИМІТКА. підтримується найбільш свіжими версіями браузерів Chrome, Firefox та Internet Explorer.
Підготовкою, режисурою та зйомками в рамках цього проекту займався колектив першокласних фахівців, таких як креативний директор проекту лондонської культової сцени експериментального мистецтва «Old Vic Tunnels», Хеміш Дженкінсон; художній директор багатьох жанрових зйомок в рамках проекту «Secret Cinema», Саймон Еванс; звукорежисер і художник-ілюстратор сенсаційно успішних інтерактивних зйомок «Punch Drunk», Стівен Доббі; декоратор і костюмер Джоанна Скотчер, яка отримала почесну нагороду за роботу в зйомках серіалу «Діти залізниці»; художник-постановник світла Тупак Мартір, який працював з Moschino та Beyonce, а також багато акторів із культових інтерактивних шоу. Відзняте з використанням 80 окремих камер, 25 прихованих мікрофонів та 3 виготовлених на замовлення штативів, воно дає глядачеві можливість зануритися у процес постановки та особисто відчути атмосферу, яка панувала на знімальному майданчику. ЗАЗИРНІТЬ ЗА КУЛІСИ! Зняте у Лондоні у підземному банківському сховищі та в готелі Mondrian, спроектованому Томом Діксоном, це відео є історією про унікальну інтерактивну виставу, яка пройшла минулого місяця. Мета цього проекту — поділитися неймовірним досвідом, який пропонує «Життя у стилі RX». Глядачі беруть участь у події як гості, яких запрошено на презентацію автомобіля; вони йдуть слідом за лазерним променем, проходячи епізоди, створені під враженням від ефектного дизайну RX, після чого сідають в новий RX. 10 березня 2016 року Lexus представив нове панорамне відео у форматі 360?, що дає глядачеві можливість зануритися в інтерактивне шоу. У той час як учасників заохочено до імпровізації у своїй новій ролі, слідом за ними йдуть завзяті фотографи, після чого відбувається подорож вулицями Лондона, у кінці якої вони прибувають на свій власний дебют на червоній доріжці. Вважаючи, що вони присутні на традиційному заході для преси, учасники, самі того не підозрюючи, перетворилися на голлівудських суперзірок і занурилися в «Життя у стилі RX» на 50 хвилин. Всесвітньо відомий актор Джуд Лоу виступає персональним гідом у шестихвилинній інтерактивній відеоподорожі, у рамках якої голлівудська зірка та команда експертів у сфері інтерактивного театру переносять глядачів, які нічого не підозрюють, у «Життя у стилі RX» — у світ розкоші та захоплення, зображеного у рекламному відео автомобіля Lexus RX з Джудом Лоу. Поки вони одягають віртуальні окуляри Oculus Rift, знімальна група таємно перетворює порожній ангар на метушливий знімальний майданчик, швидко перетворюючи гостей на учасників рекламного відео і зірок екрану. Окрім того, у проект було включено сцену за участю майстра-кравця Джошуа Кейна. За словами Спіроса Фотіноса, директора з маркетингу Lexus Europe: «9 лютого в Лондоні Lexus Europe спільно з Джудом Лоу та командою професіоналів організували справжній сюрприз для групи із 100 обраних учасників, зануривши їх у атмосферу інтерактивного театру, щоб дати їм можливість відчути «Життя у стилі RX». дає можливість зазирнути за куліси того, як відбувалася постановка 14 епізодів. Ми працювали з дуже талановитою командою над створенням цього досвіду і сподіваємося, що усім, хто дивитиметься ролик, буде так само весело мандрувати цим віртуальним світом, як було нам при його створенні». Під світлом прожектора, вони приймають вітання від своїх шанувальників, а коли вони дають інтерв’ю представникам преси, з’являється сам Джуд Лоу і просить повернути йому ключі від його Lexus RX. Черпаючи натхнення від духу першопрохідця бренду Lexus, ми створюємо нові форми комунікації. Коментуючи зміст відео, Джуд Лоу відзначив: «Панорамне відео 360? Рекламний ролик «Життя у стилі RX»:

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.